SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

Vásárlóink az alábbi szállítási feltételek közül választhatnak:

1. Kiszállítás

A rendelt kiadványokat a rendelés beérkezése után 3–5 munkanapon belül szállítjuk ki. A termék átvételkori fizetésére is van mód (utánvét). Csomagjaink összeállítását a Webshippy, termékeink kiszállítását pedig a GLS futárszolgálat végzi.

Szállítás költsége Magyarországon:

Házhoz szállítás előre fizetéssel (bankkártya [Barion]): 1690 Ft
Csomagpontra szállítás előre fizetéssel: 990 Ft
Az utánvét mindkét esetben +490 Ft.

2. Személyes átvétel Solymáron

A személyes átvétel szállítási költséggel nem jár. A termékek postázását megbízott alvállalkozónk végzi, azonban személyes átvételre is van lehetőség kiadónk solymári irodájában. Amennyiben élni kíván ezzel a lehetőséggel, időpont egyeztetése végett hívjon minket a +36 20 995 9071 telefonszámon. Irodánk Solymáron, a Terstyánszky u. 89. szám alatt, a Sparral szemben lévő Pemü-épület első emeletén található. A GPS-be a Casparus Kiadó nevet érdemes beírni, a cím megadása ugyanis az épület távolabbi oldalára mutat.

3. Külföldre szállítás

Külföldre történő szállítás költségei felől kérjük, személyesen érdeklődjön a Kapcsolat oldalon.

4. Garancia – mi a teendő, ha sérült a csomag?

Ha a csomagon átvételkor sérülés látszódik, ne vegye át, és azonnal kérvényezze kárjegyzőkönyv felvételét. A futár készséggel kitölti az adatokat, így azonnal megkezdődhet az eset kivizsgálása. Ha az azonnali kárjegyzőkönyv elkészítésére nincs lehetőség, vagy nem látszik külsérelmi nyom a csomagoláson, úgy önnek három nap áll rendelkezésre, hogy a káreseményt jelezze a Casparus Kiadó felé az info(kukac)casparus.hu e-mail-címen.

Kérjük, őrizze meg a csomagolást és a csomag teljes tartalmát, és kárbejelentő levelében a következőket írja meg illetve küldje el: pontosan melyik csomagról (csomagszám vagy megrendelésszám) és mely termékről van szó, illetve hány darab termék sérült. Szükségünk lesz továbbá néhány fotóra is a káresetről: a csomag külső csomagolásáról (ha van külsérelmi nyom), a csomag belső csomagolásáról (melyen jól látszódnak a csomagolóanyagok, pl. buborékfólia, térkitöltő párna) és természetesen a sérült termékről/termékekről. Megfelelő képek hiányában a káresetet szállító partnerünk sajnos nem tudja igazolni. A fentieknek megfelelő bejelentő e-mail megérkezése után térítésmentesen ismét elküldjük a terméket.

Reméljük, hogy kiadványainkban örömét leli, és máskor is elégedett vevőink között üdvözölhetjük!
A Casparus Kiadó csapata